УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ
НАСЕЛЕННЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ПО ВОЗНЕСЕНІВСЬКОМУ РАЙОНУ

69035,м.Запорiжжя,вул. Лермонтова, буд. 14
Поштова адреса:
69035 м. Запоріжжя, вул. Лермонтова, 14
Телефон:
+38 (061) 236-33-99
Факс:
+38 (061) 236-33-99
Графік роботи
УСЗН ЗМР по Вознесенівському району:

Пн - Чт з 08-00 до 17-00

Пт з 08-00 до 15-45
Електронна пошта для листування:
upszn2304@ukr.net
Телефон гарячої лінії:
236-33-85
Інформаційна телефонна лінія з автовідповідачем:
226-20-22
Ми у громадських
мережах

Ми у громадських мережах

Верховна рада України

Офіційний Веб-портал

Кабінет Міністрів України

Офіційний Веб-портал

Міністерство соціальної політики

Офіційний Веб-портал

Запорізька міська рада

Офіційний Веб-портал

Звіти про підсумки

Довідка про роботу зі зверненнями громадян

в управлінні соціального захисту населення

Запорізької міської ради по Вознесенівському району

 

На виконання Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 7 лютого 2008 року №109/2008 управлінням соціального захисту населення міської ради по Вознесенівському району забезпечено особистий прийом громадян керівництвом управління згідно з затвердженим графіком. Графік прийому громадян керівництвом управління розміщено на сайті управління, сторінці в соціальній мережі Фейсбук, на інформаційних стендах управління та районної адміністрації міської ради по Вознесенівському району.

Начальник управління приймає два рази на тиждень по 2 години. Ведуться журнали обліку особистого прийому громадян у начальника управління та його заступників з відмітками про надання доручень на виконання та результатами розгляду. Особистий прийом громадян начальниками відділів, завідувачами секторів проводиться у робочому режимі.

Протягом звітного періоду на апаратних нарадах начальника управління з заступниками начальника та керівниками структурних підрозділів управління аналізувався стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні по кожному місяцю звітного періоду. Виконавцям наголошено про недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян та порушення термінів, установлених законодавством. За результатами нарад надаються конкретні доручення щодо покращення роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Щоквартально на нарадах проводиться аналіз повторних звернень.

При наданні відповідей інформаційного характеру або відмови у вирішенні порушеного питання заявникам обов’язково роз’яснюється порядок оскарження прийнятих рішень, відповідно до ст.15 Закону України “Про звернення громадян”. У разі необхідності заявникам буде надана можливість участі у перевірці поданих ними заяв чи скарг та ознайомлені з матеріалами перевірок.

Проводиться аналіз причин повторних звернень та звернень до вищих органів влади, випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень. Здійснюється контроль за виконанням доручень вищих органів. Постійно систематизуються та узагальнюються порушені у листах, зверненнях, скаргах пропозиції та зауваження, що стосуються особистих проблем громадян, діяльності органів соціального захисту, підприємств, організацій, установ.

В управлінні проводилися дні інформування за темами, запропонованими Запорізькою обласною державною адміністрацією та Запорізькою міською радою.

Перевірок дотримання законодавства про звернення у звітному періоді не було.

За звітний період з Урядової гарячої лінії надійшло 312 звернень через управління соціального захисту населення Запорізької міської ради та 93 звернення через виконавчий комітет Запорізької міської ради. Основним питанням в зверненнях громадян на Урядову гарячу лінію є призначення житлової субсидії та отримання державних соціальних допомог.

Протягом 2018 року до управління соціального захисту населення міської ради по Вознесенівському району надійшло 1195 письмових звернень, в тому числі вищезазначена кількість звернень з Урядової гарячої лінії .

За категоріями авторів письмових звернень: 23 – від інвалідів, учасників Великої Вітчизняної війни та учасників бойових дій ; 36 – від членів багатодітних сімей та одиноких матерів; 185 звернень від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ груп; 139 звернень від ветеранів праці та «дітей війни» району; інші мешканці району із малозабезпечених сімей, безробітні та пенсіонери – 795.

Протягом звітного періоду начальником управління було проведено 115 особистих прийомів. За результатами проведених особистих прийомів громадянам надано 169 усних роз’яснень. На особистий прийом до заступників начальника управління звернулося 308 громадян. На усі питання, які були порушені на прийомах надані роз’яснення.

Актуальними питаннями, які висвітлені у зверненнях громадян, як письмових так і на особистому прийомі у керівництва управління є надання матеріальної допомоги – 634, призначення державних соціальних допомог та житлових субсидій – 902, питання встановлення статусу та надання пільг – 183, отримання санаторно-курортної путівки для оздоровлення або отримання технічних засобів реабілітації (37) та інші питання соціального захисту (121).

Звернення розглядаються якісно та без порушення термінів.

Проблемні питання роботи управління висвітлюються через офіційний веб-сайт Запорізької міської влади та cайт управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Вознесенівському району upsznvoz.zp.ua.

Для організації більш зручного доступу громадян до інформації про роботу управління також створено сторінку у соціальній мережі:

https://www.facebook.com/УПСЗН-ЗМР-по-Вознесенівському-району-429774124087550.

Створено електронну пошту, на яку приймаються електронні письмові звернення громадян vozneszvern@i.ua. Протягом 2018 року на електронну пошту надійшло 6 звернень.

Ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється відповідно до «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» та з дотриманням вимог встановлених законодавством України, а саме згідно з Законом України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Спеціалісти, відповідальні за роботу зі зверненнями громадян приймали участь в апаратних навчаннях посадових осіб міськвиконкому.

Робота системи автоматизації діловодства та електронного документообігу “Optima-WorkFlow” в управлінні не запроваджена.

ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до виконавчого комітету Запорізької міської ради

за 2018 рік у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року

№ з/п Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування Кількість усіх звернень Кількість звернень, що надійшли поштою

(п. 1.1) *

Кількість звернень на особистому прийомі

(п. 1.2)

Результати розгляду звернень:
вирішено позитивно

п.9.1

відмовлено у задоволенні

п.9.2

дано роз’яснення

п.9.3

Інше

п.9.4-9.6

2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
1 Управління соціального захисту населення

Запорізької міської ради

по Вознесенівському району

1885 1505 485 505 477 416 724 734 13 23 755 742 5 2

 

№ з/п З них:
повторних

(п 2.2)

колективних

(п. 5.2)

від учасників та інвалідів війни, та бойових дій

(п. 7.1,

7.3, 7.4, 7.5)

 

від інвалідів

I, II, III групи

(п. 7.7, 7.8, 7.9)

від ветеранів праці

(п.7.6)

від «дітей війни»

(п.7.2)

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

(п.7.11,

7.12, 7.13)

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14, 7.15)

2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
59 39 1 1 61 76 249 178 39 37 183 111 60 43 10 2

 

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян Кількість громадян, що звернулися У тому числі питання:
аграрної політики і земельних відносин транспорту та зв’язку фінансової, податкової, митної політики Соціаль-ного захисту праці та заробітної плати охорони здоров’я кому-нального госпо-дарства житлової політики екології та природних ресурсів Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку
2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017
33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56
8 9 1840 1466 8 6 1

 

                 У тому числі питання:
сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуаль-ної власності діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин діяльності центральних органів виконавчої влади

 

діяльності місцевих органів виконавчої влади

 

діяльності органів місцевого самоврядува-ння

 

Державного будівництва, адміністра-тивно-територіаль-ного устрою інші  Штатна чисельність відділу роботи зі зверненнями громадян
2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017    
57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72